Bildbomb!

Tjena! Jag var ju som sagt ute på stranden igår för att ta en massa bilder och bara njuta av naturen. Jag fick många fina bilder, men det skulle bara vara jobbigt att lägga upp alla. Jag fick liksom över 150 stycken fina bilder. Men här kommer iallafall några!

Jag måste också få berätta en sak som hände! Jag satt i sanden och skrev lite (blandannat tokio hotel, michael jackson, mitt bloggnamn och mitt eget namn). När jag vänder mig om så står det en vacker SVAN TVÅ METER BAKOM MIG!? Jag blev skiträdd, men fy vad vacker den var! Svanar kan ju bli argsinta utan att man gör något, så för säkerhets skull så sprang jag upp på stenarna bakom. Sen var jag lite rädd också.. Men jag fick många fina bilder på den!



Oj, hehe. Ni fick en bild på pappas fina gitarr också. Men som ni märker så finns det några enstaka bilder på mig också. Och svanbilderna kommer inte förrän ritningarna i sanden. Jag la upp bilderna i ordning.

Ha en härlig kväll!

Comments
Evelina

Åh vad fina bilder du har tagit :)

Jag gillar speciellt dem på svanen!

2010-04-14 @ 19:12:54
myyyyyyzan <:

du är duktig på att fota _ :D

2010-04-21 @ 10:49:16
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback