En månad idag.

För exakt en månad sen var jag lycklig. För exakt en månad satt jag utanför Scandinavium och väntade på att få vara lycklig med de bästa vännerna man kan ha. Rebecca, Natalie, mamma och även My och hennes gäng var där. Klockan ett på dagen såg jag Tom, Bill och deras vovve för första gången. Jag grät. Lycklig. Konserten var det mest underbara. Det är den jag kommer tänka på inatt. Hoppas även på att få drömma om den. Jag saknar er, killar. Jag måste få se er snart igen, jag överlever inte annars. I love you forever, you are always in my heart.

Iallafall, idag har jag inte mått så bra, och jag vet inte om det blir någon skola idag. Har fortfarande huvudvärk, halsont, illamående, och jag kan inte sjunga. Det är pain in the ass. Idag har jag bara chillat, och pluggat till prov. Nu lyssnar jag på musik (Michael Jackson-Childhood just nu). Hann skriva en ff och ska antagligen skriva en till senare.

Hoppas återigen att ni har det bättre än jag! Trevlig kväll.

Comments
myyyyyyzan <:

Jag vill bara sätta mig på en cykel och cykla till dig, sätta dig på pakethållaren och cykla upp till Arlanda och ta det där förbannade flyget på söndag och gå på konserten i Milano på måndag, och åka hem på onsdagen och vara lycklig igen. Jag vet inte om jag är speciellt lycklig just nu. Jag lever inte riktigt, jag andas, men mitt hjärta slår bara automatiskt.

Everything is just bloody automatic. Automatic<3, btw.

Love på dig, jag saknar dig. <3

2010-04-06 @ 09:44:12
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback