Fredagen den 2:e april

Hejsan bloggen!
Idag har jag bara sovit ut. Jag sov till tio i ett, ungefär. Men det kan bero på att jag la vaken länge i natt. Till fyra, eller något sådant. Innan jag gick och la mig för att sova, lyssnade jag på Justin Bieber, och snackade med Jonte. Justin Bieber är helt okej, tycker jag. Inte riktigt min stil, men han är okej! Jag gillar hans låt ''One Time''. Natalie och Rebecca älskar ju honom, och de vill se han i Maj när han kommer till sverige. Jag blev också lite sugen igår att se han i Maj, men det finns andra som älskar han mer än mig, så jag står över. Låter hellre sånna som verkligen älskar han och gjort det länge se han, än mig som inte ens kan en mening i en låt. Dessutom, så skulle jag inte få heller. Det har blivit så många konserter, på så kort tid nu. Först i oktober förra året, sen i mars, och sen i juni. Jag kommer säkert gå på fler konserter detta året, därför vill jag inte gå på för många, även om jag älskar det och skulle kunna leva på att köa till konserter!

På tal om konserter, jag har ett kul minne från kön till Tokio Hotel konserten. Det kom fram en snubbe och bara skriker ut till alla ''NÅGON SOM VILL HA EN BILJETT TILL KONSERTEN? NI KAN KÖPA EN FÖR 200KRONOR!''. Han sa det till alla, tio minuter innan insläppet. Haha! Jag tyckte det var korkat! Vad tycker ni? Varför tror han att någon som inte har biljett, skulle ställa sig i kön? Och ändå stå kvar där tio minuter innan insläppet? Korkat.

Jaja, nu ska jag lyssna på musik, det är bara jag, min låtsasmamma och min lillebror (Teddy) hemma, för min storebror (mattias) och pappa hjälper någon att flytta, och min lillasyster (linnea) är hos någon kompis. Och min låtsasmamma och lillebror ska snart ut och handla, så då kan jag öva på låten jag ska sjunga på konfan!
Michael Jackson-You are my life.

Comments
myyyyyyzan <:

MEN DU JÄVLAR SKA VISST TILL JUSTINB. I MAJ!!! JAG SKA JU KANSKE DIT!!!

JAG SKITER I HONOM( haha ) MEN MIN KOMPIS ÄLSKAR HONOM OCH VILL ATT JAG SKA MED SÅ DU. SKA. MED! No more diskussion lilla flicka!! :O:O:O xD <3

2010-04-04 @ 12:04:53
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback