Idag åker jag på läger !

Hejsan!
Tänkte mest bara meddela att detta är sista inlägget innan jag åker på läger. Jag hade velat ge er en massa bilder ni skulle kunna kika på men blev inte så, känns inte så roligt att ge er en massa gamla tråkiga bilder. Jag har inte hunnit ta nya bilder idag. Jag har packat, packat och glott Tokio Hotel dvder och har kollat igenom bloggar och bilddagboken och sådant. Har bara facebook kvar att kolla.

Rebecca och Natalie meddelade till mig idag att dammhag skolan ( de går på den skolan ) brann idag. Såklart så var de jätteglada över det. Jag tycker personligen att det är hemskt och sorligt. Jaja. Känns som om jag börjar komma ifrån dom igen. Liksom, de säger att de är allt för varandra, att de är varandras gudar. Det var inte som förr, när det alltid vad vi tre. Jaja. Det är också sorligt. Eller så är det bara jag som vill ha uppmärksamhet eller missar så mycket när jag är sjuk. Damn.

Jaja, ni får alla ha en trevlig helg, så hör jag av mig på Söndag efter tre!

Comments
myyyyyyzan <:

Naw, jag hoppas att det inte är så :/ btw, lyssnar på Little Susie just nu, gud så fin.. <3

2010-04-09 @ 15:19:31
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback