Inga bloggar uppdaterar, ju?

Hejsan. Jag kom hem från tandläkaren för ett tag sedan, sen dess har jag bara hunnit kolla på tv med min lillebror.
Nu sitter jag här med huvudvärk och har ont i munnen, och mitt humör börjar gå neråt och neråt och neråt..
Men en sak kan jag glädja mig åt! Jag, mamma och Hult ska ut till Väla i Helsingborg på Lördag, för att shoppa! Dels ska vi handla klänning och skor till mig till min konfa nästa helg, men jag behöver nytt smink, nytt nagellack (svart tar slut såå snabbt!) och ett par nya solglasögon. Jag ser konstig ut i mina vita nerd solglasögon. Ska köpa ett par svarta istället!

Sen har jag märkt att ingen av mina vänners bloggar uppdateras så ofta längre! Natalie bloggar knappt en gång i veckan, Becca bloggar när hon kan, oftast någon gång i veckan, och My har ju kopplat bort bloggningen lite, så det blir knappt en gång om dagen för henne. Hon brukade alltid skriva två-tre gånger om dagen, och det är sånt vi vill ha, eller hur?! Jag antar att jag får leta efter intressanta bloggar på blogg.se och kolla på Kissies, Kenzas och Fokis bloggar då.

Nu ska jag kolla bloggar, sen ska jag nog ta och hitta på något. Ha en bra dag!

Comments
myyyyyyzan <:

jag är on my way tillbaka in i bloggningen, men det rullar på lite segt, hehe. fick hem hårddisken till datorn idag, så det kommer nog öka igen nu <: <3

2010-04-21 @ 10:51:44
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
Alexandra

Finan, kika gärna i min blogg. Uppar så fort jag har något roligt att skriva. Vilket tycks bli allt oftare.



Kramen :)

2010-04-22 @ 12:51:03
URL: http://served-raw.blogspot.com

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback