Jag ligger här och smådör.

Ja, ni läste rätt. Anledningen till att jag inte uppdaterade igår, är för att jag är rätt mycket sjuk. Igår hade jag 39 graders feber, mitt huvud sprängdes nästan, och min hals är så uppsvullen att jag knappt kan andas! På natten från onsdag tilll torsdag, så kvävdes jag nästan i min säng när jag sov. Jag kunde nämligen inte stänga munnen, för då skulle jag inte kunna andas, för min näsa var helt täppt. När jag somnade, stängdes munnen, och jag bara vaknar av att jag inte kan andas! Det gjorde sk*t ont när jag skulle få tillbaka andan igen, men det brydde jag mig inte om, det kändes ju som en nära döden känsla.

Idag är det inte mycket bättre. Men idag måste jag sminka mig, för vi ska ta foto på konfirmanderna idag. Och så ska vi repetera. Att jag är sjuk betyder att jag inte kan sjunga solo i kyrkan i morgon, vilket jag är väldigt ledsen över. Nu ska jag försöka sova lite till, och vänta tills mamma ringer så hon kan komma hem till mig någon gång. Ska nog borsta tänderna också så jag känner mig lite fräschare.

Ni får ha det bättre än mig.

Comments
myyyyyyyzan <:

Åh, kryyyyya flicka lilla. Så här kan vi ju inte ha det! Jag sjuk( om än inte riktigt lika mycket som du kanske ) på min sida, och du på din sida av Sverige, så får det ju inte vara! Friska ska man ju vara! <3

2010-04-23 @ 17:11:16
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback