Lördag 3;e april

Idag är det påskafton! Vi ska få gäster hit, typ en del av släkten kommer! På Jessicas sida. Ska bli mycket trevligt! Jag har ingen aning om Natalie och Rebecca kommer senare, de ville så gärna att jag skulle komma till natalie med alla mina singstar spel, men jag kunde ju tyvärr inte, för vi ska ju ha gäster. Däremot sa jag till dom att dom kunde komma! Vi får se hur det blir med den saken..

Jag tänkte faktiskt ge er en ''Dagens Outfit'' bild idag, men jag fick bara suddiga bilder. Men jag kan ju berätta vad jag har på mig! Jag har gula strumpor (intressant!), ljusa byxor, svart linne från gina tricot, och en svart/röd/vit skjorta från New Yorker! Den är uppknäppt, och jag tycker det ser tufft ut! Jag vill ha fler militär jackor. De är så otroligt fina, ni ska bara se när jag hittar såna i affärer! Jag kan stå och bara beundra dom i en kvart. Haha!

Innan jag gick och la mig igår, snackade jag med någon från indonesien, på omegle. Han var väldigt trevlig! Han jobbade med musik, han hade fått i uppdrag att kunna hantera ett band och en sångerska! Haha, vi hade många saker gemensamt! Nu fortsätter vi att hålla kontakt, men jag är försiktig. Man vet inte när det luriga kommer fram, om ni förstår vad jag menar.. Jag gjorde det klart för honom att om han skulle göra något av det där ''luriga'' så vet jag hur man hanterar han. Dock tror jag inte han kommer göra något sånt. Han är mycket trevlig kille det där! Han var dock 23 år, men det gör ju inte så mycket.
Sen efter det, läste jag på Aftonbladet. Det stod om något dataspel, som gick ut på att våldta kvinnor?! Vad f*n är det för ett spel? Vem kan komma på något sådant hemskt spel?! Det kommer från japan, och japan är ju ett galet land, det visste jag redan, men jag visste inte att de kunde vara SÅ galna? Det finns folk från HELA världen som köper och laddar ner spelet. Då ska man våldta unga kvinnor i en tunnelbana. Man kan lyfta på deras kjolar, ta på deras bröst, och ja, allt möjligt! Det är hemskt! Den som kom på det skulle straffas! Nu håller dom dock på att ta bort spelet från alla affärer, men det spelar ingen roll, för det finns ändå för många som har spelet, och det finns redan att ladda ner. Hemskt, jag förstår inte hur man kan göra något sådant.

Jaja, nu ska jag dra, för gästerna kommer om en timme, har lite andra grejor att kolla också, hehe..
Ha en trevlig påsk (:

Comments
myyyyyyzan <:

sv: aw, jag ska bli bättre själv <3

2010-04-04 @ 11:13:14
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
myyyyyyzan <:

1. låter trevligt att du träffade honom :D han verkar schysst :D

2. WTF?! JÄVLA KINESJAPANER! Sjukt ju!!! :O

2010-04-04 @ 12:07:52
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback