Sammanfattning av helgen!

Hejsan! Som ni kanske har märkt, så har det varit otroligt dålig uppdatering i bloggen under helgen. Men det har varit för att jag har varit ute i stora shoppingcenter hela helgen! Igår, när jag kom hem, så åt vi, sen fick vi gäster, och jag testade dels lösögonfransarna jag köpte så jag ungefär visste hur jag skulle göra på konfirmationen sen, och jag måste klippa dom lite. Jag har nämligen aldrig använt lösögonfransar förut. Jag har samlat på mig rätt mycket. Givetvis har jag varit snäll och fotat det till er, så här kommer det!


Jackan, 200:-, H&M, köpt idag på Nova i Lund.

Två linnen med mood, 99:-, BikBok, Köpt på Nova i Lund, idag.

Tights: H&M 29:50:-. (köpt idag, på Nova)
Klänning: BikBok 399:-. (köpt igår, på väla)
Lösögonfransar: Partaj 89:- (köpt igår, på väla)
Nagellack: Kicks 25:- (köpt igår, på väla)
Som ni ser har jag köpt det mesta igår. Och ni får ursäkta att jag var osminkad på alla bilder, jag orkade inte sminka mig i morse, jag hade solglasögon på mig hela dagen! Just det.. jag köpte solglasögon också.. och hårspray! Slänger in bilder på det senare.

Nu ska jag käka, sen packa, sen sticka till mamma! Ha det bra (:

Comments
Anonym

STOLT!!! Att man hjälpte till med lösögonfransarna haha xD hoppas du klarar de super på lör^^

JAG sitter längst fram muhahah xD

2010-04-20 @ 11:48:14

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback