Äh, det löser sig..

Det där med covern. Ska ju ändå skriva ett brev till han, ge han det imorgon personligen och så. Där kan jag förklara varför jag inte kunde spela in en cover till honom, och istället be han lyssna på låten så han vet vilken det var. Så att han iallafall vet på ett ungefär vad han betyder, hehe.
Jag har precis stigit ur duschen! Eller, jag har fått på mig underkläder och tröja. Min söta Michael Jackson tröja jag köpte på Öland. Jag måste börja packa, men innan det måste jag fixa mitt hår. Föna det, platta det och sånt ( bara för att mitt uppklippta hår viker sig utåt när jag precis duschat det.. det ogillas. )

Jag tänkte bjuda på en väldigt bra låt från Darin's nya platta! Jag tror den släpptes igår.. Riktigt nice är den! Finns två låtar jag gillar från den, men den första är så häftig tycker jag. Den sista var väldigt.. vacker. Så, jag bjuder på den andra senare.


Darin-Microphone.  
Jag älskar att han påminner så mycket om Michael Jackson i denna låten. Hans sätt att sjunga, när han försöker få det där.. liksom.. den där hårda rösten. Han blev ju uppväxt med Michael's musik, och han påminner som sagt väldigt mycket om Michael för mig, och saken är att han inte känns fejk. Det känns som han. Tur att vi har Darin. Vad hade vi gjort utan honom?

Sen kan jag lika bra passa på att bjuda på min favorit bild från Öland's djurpark. Jag har självklart tagit bilden själv. På mitt ett av mina favoritdjur-Tigern. Det kanske inte är världens bästa bild, och kanske inte världens bästa kvalité heller, men den är hur gullig som helst!


Haha, titta bara som den försöker slicka sig om nosen! Världens gulligaste tunga äger han också, ja! Eller, det kanske är en hon.. Iallafall, så är tigrar väldigt vackra.

Ni får ha en skön fredag! Själv ska jag, min moster, min kusin, och mosters man ut och äta på en resturang ikväll ;)

Comments
Anonym

TAJGÖÖÖÖÖRRRR 8D

2010-08-20 @ 20:42:46
Felicia

såg dig idag i Malmö när du satt och väntade på Rix FM festival, ehe. Vet inte riktigt varför jag inte gick fram och sa hej. :(

2010-08-21 @ 19:31:47
URL: http://faliciabanan.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback