Bilder från Rix Fm Festivalen i Kalmar!

Nu har jag äntligen kommit hem, varit hemma i några timmar, inlett mitt Michael Jackson block med hans dikt ''Planet Earth'', mjukat upp rösten och spelat lite gitarr. Och ätit kinamat. Nu ska ni få bilder från rix fm festivalen förra veckan! (ERIK BILDERNA BLEV BÄST, DE LIGGER LÄNGST NER I INLÄGGET!)

Det började med Andreas.




Anna.



Apollo Drive.



Broken Door.




Love Generation.


Rebound.





Velvet & Linda.



Erik Grönwall!










Nu ska jag titta på tv, see ya!

Comments
myyyyyyyzan <:

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERIK! <3



på tal om Erik. Jag tror jag kommer dö. Seriöst. Jag kan inte åka till Malmö, och antagligen inte Linköping heller. FANFANFAN. Typ. Så, enjoy Malmö lite åt mig va? <3

2010-08-14 @ 02:24:38
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback