Era drömmar!

God morgon Sverige, eller kanske värdlen? Äh, god morgon mina underbara bloggläsare!

Jag har precis vaknat, av att mamma kom in med frokust på sängen åt mig! Två nutella mackor och ett glas mjölk, min mamma är bäst! Under kvällen ska jag förflytta mig från mamma i asmundtorp till pappa i landskrona, för att stanna där till söndag. Precis som vanligt, då. Fast, jag har en del saker jag ska göra innan.

Men en sak, som jag gärna vill veta.. vad är era drömmar? Okej, ni kanske vet att jag är en stor drömmare, i skolan drömmer jag mig bort nästan hela tiden. Särskilt när vi inte har roliga uppgifter, eller om jag bara inte kan eller orkar tänka. Så, istället för att ropa på läraren på hjälp sitter jag och drömmer mig bort, med musik i öronen och blicken uppåt himlen, tills läraren kommer. Jag har väldigt lätt för att komma dit, och så har det alltid varit. Varenda lärare jag haft genom mina skolår har sagt samma sak. Och jag tänker inte ge upp förrens jag är där. Men, en sak jag tänkte på, är att jag har skrivit mina drömmar här på min blogg (konstigt, det är min blogg!), men jag är inte den som tänker på mig själv och vad jag vill, utan jag tänker på andra också, för jag vill aldrig såra någon. Så, av ren nyfikenhet, vad är just din dröm, och varför? Ta dig gärna tid och skriv ner din dröm här, under kommentarer. Jag vill så gärna veta, vad din djupaste dröm är, och jag ska försöka att förstå den så gott jag kan! Det hade varit jätteroligt om du delade med dig av din dröm!
Ni kan absolut säga till om ni vill att jag inte ska godkänna dom, alltså, göra dom synliga så att andra kan läsa dom. Eller, så kan ni bara skicka ett mejl;
[email protected] om ni då inte vill att de ska synas.

Jag bjuder en bild på min mamma och mig, och så väntar jag på att få läsa era drömmar!

Jag och min älskade mamma.♥

Comments
MOOOLLYS

Hoppas du får en fin söndag :)

2010-08-29 @ 12:52:43
URL: http://HTTP://MOOOLLYS.BLOGG.SE
Safa

gillar du top model ? gå in isåfall på min blogg och rösta på din favorit under alla 13 säsonger ;)

2010-08-29 @ 12:53:06
URL: http://moshiz.blogg.se/
SOFIAS

vad tycker du om tandsmycke?

2010-08-29 @ 15:03:32
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/
Roshanna

Jag vet inte vad min "djupaste" dröm är eller så men jag brukar också sitta på lektionerna och bara dagdrömma^^ mest på NO-lektionerna, då kan jag sitta och tänka på allt möjligt och sen i slutet av lektionen så ba Oj då.. vad har vi pratat om? xD

2010-08-29 @ 20:21:00
URL: http://elros.blogg.se/
Linda Bengtsson

Awwh fin bild på er <3

2010-08-29 @ 21:06:01
Thomasheidi

Good site, good idea, but, in my humble opinion, you need change design...

2010-12-13 @ 11:34:40
URL: http://thomasheidi.blogbow.com

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback