Fix på bloggen!

Jag känner att jag vill göra små justeringar på bloggen. Sedan jag tog bort Tokio Hotel Humanoid City Live bannern högst upp på bloggen, flyttade sig hela bloggen, typ. Jag vill flytta ihop menyn med inläggen igen. Sen, måste jag faktiskt skaffa en header. Jag vet vad jag vill ha, jag vet bara inte vart jag ska ta den. Fast, nu fick jag faktiskt en idé.. Iallafall, My, skulle du kunna tänka dig att hjälpa mig med inlägget och menyn? Så jag får det som innan?

Sedan ska jag ändra bakgrunden till lite ljus grått. Är trött på att ha rosa nu, höhö. Sedan, när My skickat dom, kommer jag ha nya bilder. Massor, förhoppningsvis. De jag fått (jag fick bilden på mig och Erik) kan jag tyvärr inte slänga upp, för av någon konstig anledning sitter där ett lås och tydligen så är bilden för stor. Så jag får be pappa fixa det sen.

Och vad har hänt med kommentarerna, igen? Tyckte ni kommenterade på rätt bra där ett tag, men det försvann igen? Jag hoppas att de kommer tillbaka..

Senare kommer det upp en veckans låt, tror jag! Men det får bli efter att jag varit hos tandläkaren.

Comments
Moa Kung Andersson

Du fixar min blogg ikväll va? :O

2010-08-18 @ 20:43:03
URL: http://moahofsweden.blogg.se/
myyyyyyyzan <:

JUST DET! XD jag skulle fixa din blogg (a) gör det nu så fort jag läst klart dina inlägg :D<3

2010-08-20 @ 20:40:23
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback