Godmorgon!

Ska snart knalla iväg till skolan. Letar bara efter min kofta, som jag hängde vid våra jackor när jag stack till mamma för en vecka sedan och nu är den borta. Blir så trött på att det alltid ska vara så.. Men, vad kan man göra åt saken egentligen?

Ingen har fortfarande kommenterat sina drömmar. Eller, jo, en har gjort det. Så det verkar som om ni inte har några drömmar? Haha, nej, jag skojade.. Jag är bara nyfiken på vad ni drömmer om. Typ, vad ni brukar dagdrömma om? Eller det kanske är hemligt? Wellwell, hoppas jag fått några kommentarer när jag kommit hem iallafall (:

Ni ska få se autograferna sen också, efter skolan, som jag lovade!


-Ni får en bild sen sist jag var här hos pappa. Ha en bra måndag!♥

Comments
FIONA - en ointressant vardag

lägg till mig så lägger jag till dig :)

2010-08-30 @ 11:05:47
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback