Jag har en Bill-mössa!

Det är sant! Fast, den är en aning tjockare än Bill's. Som jag sa så har vi varit och shoppat idag. Och jag shoppade till mig grejor för under 200 kronor! Och jag fick ändå två tröjor och mössan på det! Det är bra! Har mycket pengar kvar tills nästa gång vi ska shoppa då. Vi ska göra det.. någonstans nästa vecka.

Jag har inte kopplat in min egen dator till internet här, så ni får vänta med bilderna. Jag kommer ha många bilder att bjuda på när jag kommer hem (:

Förresten så såg jag att ni inte kommenterat något, så nu får ni börja med det! Får inte sluta kommentera bara för att jag inte bloggar genom dator på dagarna, ju.

Comments
myyyyyyyzan <:

BILLMÖSSA<3 jag måste in till stan, och ha en jag med alltså...



sv: hihihi DANKE SHÖN! tacka din mamma med (: åhja, det är han allt! och jag är lite småkär tillbaka. det kan bli gulligulligt. HAHAHA nej jag skojar XD eller inte... Men alltså xD hahaha XD nu sitter jag och flinar som ett fån XD VAFAN?! Men.. hade det varit Bill... OMFB. Hahahahahhha, Josefin. dör-av-garv.de My life would suck without you.<3

2010-08-06 @ 23:23:40
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback