Jag hjärta Öland's djurpark.

Fyyy vad kul jag hade där! Jag kommer aldrig kunna beskriva hur glad jag var! Jag var nästan i sjunde himmlen! Usch, så vackra djur är. Tigrar, de är obeskrivliga. Alltså.. Jag dör.

Jag fick hemskt många bra bilder, särskilt på apor och tigrar! Jag längtar tills jag får dela med mig av dom! Såå många bilder jag kommer ha o dela med mig av när jag kommer hem! Vi åker hem på fredag, för er som glömt det.

Annars tittar jag på Allsång på skansen just nu. Näst sista programmet för i år. Synd, det är så himla mysigt! Faktiskt ett av ställena jag vill uppträda på innan jag dör. Just nu framför Jerry Williams 'I can jive'. Jag tycker den låten är så mysig, haha!

När jag kommer hem så kör vi en ''frågestund'', tror ni nog har många frågor om mig, min blogg eller annat ni vill få svar på (: ! Dessutom älskar jag att svara på frågor, hah.

Ha en mysig tisdagkväll!


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback