Jag kom hem med en chips-påse!

Ja du, det finns alltid något att köpa när man tror man inte hittat något. Varför inte en chips påse? Det funkar iallafall för mig!

Annars har det blivit ändringar i schemat. I morgon ska vi inte till Öland's djurpark. Men vi ska dock till Öland. Och shoppa. På rean. Det gillas. Senare, på tisdag, ska vi till djurparken. Sen är det inte många dagar kvar här i Oskarshamn.

Nu väntar jag på att maten ska bli klar. Efter maten ska jag, min bror och mamma sticka ut och fiska. Hult stannar hemma för att vila upp sig, han mår inte så jättebra. Men, fiska.. det är egentligen inget för mig. Även om det är kul. När vi fiskade igår fick jag ingen fisk, och jag hoppas inte jag får det idag heller. Hellre att min bror får det. För får jag napp, kommer jag antagligen bara släppa i fisken direkt igen. Men idag ska min kamera hänga med!

Sedan, måste jag berätta en sak! Jag kommer inte ihåg om jag berättat att jag fick ett litet blåmärke på mitt knä på rix fm festivalen i torsdags..? Well, nu är iallafall det blåmärket ännu större! Konstigt. Jag har fotat det, och ni ska få se bilder sen när jag kommer hem. Jag tror jag fick det för att jag fick köra in knäet i stängslet för att två tjejer hade tagit våra platser ( vi kom halv elva på förmiddagen, de kom halv fyra, så respektlöst ). Eller, My's plats. Så under Anna's låtar så backade den ena bak lite för att smsa någon, så sa My att jag skulle flytta mig lite så hon kunde trycka fram sig så hon också stod längst fram, så gjorde hon det så kunde inte den andra tjejen komma in igen. Sen fick dom in henne och försökte putta oss överdrivet långt bort från våra väskor som vi ställt på andra sidan stängslet. Men det kunde jag icke tillåta, så jag tog händerna i stängslet, och bredde ut mina ben så jag kunde putta tillbaka. Så var det problemet löst.

Jaja, nu ska jag fortsätta vänta på maten! Ha en trevlig kväll! Vad tycker ni om folk som tar ens platser när man väntat dubbelt så länge som dom? Och vad tycker ni om att fiska? Har ni fiskat själva någongång?

Comments
Ofelia

Om någon skulle ta min plats skulle jag undra VARFÖR och får jag inget bra svar skulle jag nog bli jävligt arg och vilj ge tilbaks på ett eller annat vis innerst inne men jag skulle bara sitta still och försöka koncentrera min ilska osv... Det beror också på vad allt handlar om såklart. (;



Fiskar älskar jag att göra! Men jag hatar att ta i fisken... Tycker synd om den. :C om jag måste döda den (pga att den är så svårt skadad) ber jag någon annan göra det och... Jag får skuldkänslor... :/ hehe.



//Ofelia. <3<3X

2010-08-09 @ 04:58:50
URL: http://ofelialoov.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback