Karate Kid

Tjena! Sitter och halvkollar på en dokumentär om filmen Karate Kid. Huvudpersonen (Jaden Smith) är hur gullig som helst! Lyssnade på honom förut idag. Visste ni att han sjunger ''Never Say Never'' med Justin Bieber? Han sjunger rätt okej, då. Justin Bieber är ju såklart duktigare. Men Jaden kan röra sig bra! Ni visste säkert redan att han är Will Smith's son. Will är ju hur snygg som helst, så jag är inte förvånad över att hans grabb ser ut som han gör!

Annars sitter jag bara och längtar tills mamma och Hult kommer hem. Är hur hungrig som helst, och idag ska jag få kinamat! Gosh, i can feel the taste in my mouth. Yummie.


Justin Bieber-Never Say Never. Ft. Jaden Smith.


Jaden Smith och Justin Bieber.


Will Smith och Jaden Smith.

Tre heta grabbar, eller hur? Vill ni se karate kid? Tycker du Justin Bieber sjunger bra? Tycker du Will Smith spelar bra? Tycker du Jaden Smith sjunger och spelar bra? Tycker du att de är snygga?:D


Comments
Neliiizh

Jaden rappar mer än va han sjunger i den låten :p

2010-08-07 @ 17:34:09
URL: http://lifeofneliiizh.blogg.se/
Neliiizh

Fast jag håller med om att han är urgullig :)

och älskar verkligen den låten, den är sjukt fin. Liksom lyssna bara på texten :)

2010-08-07 @ 17:37:22
URL: http://lifeofneliiizh.blogg.se/
jadenssmith.blogg.se

om du tycker om jaden smith läs gärna vår blogg:)

2010-12-05 @ 12:56:29
URL: http://jadenssmith.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback