Lika regnig Söndag.

Vi skulle egentligen ut och fiska idag. Men eftersom det regnar, så ska vi till något annat ställe. Tror det var någon typ av affär där man kunde hitta det mesta. Och eftersom jag fortfarande har mycket pengar kvar, ska det blir kul! Men jag får inte slösa för mycket, för vi skulle shoppa på Öland också.

Just det, i morgon ska vi eventuellt till Öland's Djur- & Nöjespark! Det ska bli sååå kul! Ska ladda kameran i natt, för den ska med! Jag älskar vilda djur! (Fast, på djurparken är dom inte så vilda..) Så jag ska fota vääldigt mycket! Hihi.

Annars ska vi snart sticka. Och jag måste skriva här på bloggen att idag, om en kvart och två timmar har Pappa och Jessica vairt gifta i ett år! Ska bli spännande om dom tänkt på det själv, eller om jag blir den första som säger grattis! Ska skicka ett sms vid 14:59, hehe. Eller så blir jag den andra som kommer säga grattis. Jag tror Sandra tänkte på detta, hehe. Vi får tävla!

Dåså, då får ni ha det bra. Det skulle vara kul om någon som sett Karate Kid, säger vad dom tyckte om filmen, eller om ni bara snabbt och lätt kan slänga in en kommentar om Jaden eller Will. Eller Justin Bieber.

Comments
Sandra

Javisst tänkte jag på det men du vann ;) hoppas att ni har det mysigt på Öland :)

2010-08-08 @ 16:13:37
URL: http://sandyj.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback