MICHAEL JACKSON SHOPPING!

That's the way aha, aha, I like it, aha!
Haha! Som sagt förut; vi åkte till Öland idag och shoppade! Först blev jag förvånad över att de inte hade Gina Tricot och sådant där vi var först, men sedan när vi kört till ett annat ställe fanns där iallafall H&M..

Men där vi var först ( damn, jag har så dåligt minne, kommer inte ihåg vad det heter! Eller, kanske Borgholm.. inte säker! ) så gick vi in i en affär, som hade mer lite 'rockiga' kläder. Där fanns väldigt många vita tröjor med porträtt av artister på. Väldigt många fina. Sedan, står mamma och tittar i den högen, och jag står på andra sidan av affären, så kallar hon på mig! Hon visar upp tröjan hon hittade, och gissa vad det var! En asgullig Michael Jackson tröja! Jag har aldrig sett någon liknande förut, och det var den sista där fanns kvar. En väldigt vacker bild på honom, han var säkert 11 år gammal på bilden! Jag köpte den direkt, tvekade inte en sekund! Även om det var en M tröja.. Men det spelar ingen roll, jag älskar den!

Senare, när vi körde till det där andra stället, så gick vi runder lite, kollade inne på H&M och andra affärer.. Inget kul kände jag att jag hittade. Fanns dock en affär med asmånga bandtröjor och där bland Tokio Hotel tröjor, och en stor, fin Green Day flagga. Sedan gick vi in på EuroShop och hittar jättemånga michael jackson saker! Klockor, tavlor med tre bilder i en, block, nyckelringar, kuddar, väskor, allt möjligt! Dock så köpte jag bara en kudde, ett block och tre nyckelringar. Tro mig, jag hade velat köpa allt! Varje gång jag plockat på mig något nytt visade mamma och Hult mig något nytt också, haha! Så, jag gick runder ett tag och hade ångest över vad jag skulle köpa, men sen när jag samlat på mig vad jag köpte, så gick jag snabbt som attan fram till kassan och betalade! Jag fick allt för 154 kronor. Billigt och bra!

Så, vi kan sammanfatta detta som att jag är väldigt nöjd med dagen! Och jag har väldigt många Michael Jackson saker, hehe. Hur har ni haft det idag, och vad har ni gjort?

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback