Nyvaken!

Klockan ringde halv tolv, jag snoozade till tjugo i, hehe. Okej, det känns lite dumt att behöva sätta på alarm på klockan när det är sista veckan av sommarlovet.. Men, annars hade det bara blivit som igår-att jag vaknar runt tre. Och det är också dumt nu när det är sista veckan av sommarlovet.

Allt dethär sommaren-är-slut-snacket på de flestas bloggar, vad är det? Är sommaren redan slut? Det tycker inte jag! Jag tycker att sommaren är slut när man vrider tillbaka till vintertid på klockan.

Idag ska jag till tandläkaren! Jag har gått runt med denhär tandställningen utan att varken spänna eller byta den, i två månader, så det är definitivt dags för ändring på den. Jag har dock ingen aning om vad han ska göra.. Jag tror vi bara ska dra fram käken nu.. Men, jag vill inte det, för jag har testat att ''dra'' fram käken, när jag kollat mig i speglen, och jag tycker jag ser.. konstig ut. Så jag är inte så glad för att vi ska göra det, sooner or later. Pappa har även lovat att han ska laga mikrofonen och visa mig hur det där programmet funkar. Inspelningsprogrammet. Jag har gett mig på det förut med elgitarren, men det funkade inte så värst bra..


-Jag, nyvaken! Bilden är nytagen.

Vad ska ni hitta på denna underbara dag?

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback