Rensning av kläder..

Jag har icke bloggat sen igår, och det är jag ledsen över. Har jobbat bra i skolan idag så jag inte tänkt på att mobilblogga. Plus att vår vikarie på No:n ville så gärna ha min mobil (okej, jag lyssnade på musik. I hörlurar. Vad jag vet så brukar vi få göra det?)
Men det här har hänt sedan jag bloggade igår:
*Jag
och mamma har börjat rensa mina kläder. Gick igenom garderoben igår, nu har jag börjat på byrån. Strax färdig med tröjorna, tre lådor to go!
*Jag har läst något kapitel ur Andreas Carlsson's bok. Jag tycker om han på något sätt.. vi är rätt lika, han och jag, kom jag på. Tre exempel är att vi haft pappor som hållt på med musik, vi är alltid inne i våra egna världar, och vi är blyga. Så, det känns väldigt kul att läsa den, och känna igen sig i det han skriver.
*Haft första idrottslektionen i nian. Hade den idag, så jag har precis duschat. Eftersom jag ville hem, och det var sista lektionen och jag inte var svettig efter den promenaden jag gick så kunde jag likabra göra det här hemma. Hon känner nog på sig att idrott inte riktigt är min grej.
*Jag tittade igår i gamla fotoalbum från när jag föddes till jag gick i typ femman. Jag tycker jag var väldigt gullig när jag var liten! Det konstiga är att jag inte minns någonting sen jag var två, tre, fyra, fem och sex år gammal. Det är precis som om det var en annan själ i mig då. Haha. Men jag hittade många gulliga bilder, så jag tänkte lägga ut några på bloggen, men jag kan inte bestämma mig för vilka.. så jag undrar om ni skulle vilja se bilder på min sen jag var liten? Kommentera då! Ni vet hur ni gör.
 
Ja, det är pretty much det som hänt. Fick även ett tips av min låtsasmammas syster Sandra, att inte sjunga när jag är förkyld. Det var inte bra för stämbanden, så tack för det tipset!

Comments
Moa

wäääh :o jag vill se bilder på dig :3

2010-08-26 @ 18:42:51
URL: http://moahofsweden.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback