Tacktext.

Dåså, nu var det dags för tack texten.. Jag har inte förberett ett ända ord. Så, den kommer antagligen inte vara fylld med känslor. Jag bara tackar. Tackar för den bästa sommaren någonsin.

Jag vill tacka.. den fina skolavslutningen på skolan. Jag vill tacka Gud för alla de soliga dagarna vi haft. Jag vill tacka Moa, My, Natalie, min familj, mina grannar och släkten för alla underbara dagar vi haft. Jag vill tacka Landskrona Karnevalen, Andreas Johnson, Carolina Af Ugglas, Erik Grönwall, Eric Saade. Jag vill tacka Rix Fm för festivalerna i Kalmar och Malmö. Och alla artister som uppträdde där. Jag vill tacka Sofia från Rix Morron Zoo som gav mig tröjan. Jag vill tacka Samsung Wave för att den tjejen vann så jag kom längst fram. Jag vill tacka min kamera. Jag vill tacka My's kamera. Jag vill tacka Erik Grönwall's turnémanager. Jag vill tacka allt och alla som jag sett en liten glimt av, även om jag känner er eller inte. Med andra ord så har detta varit den bästa sommaren i mitt liv. Jag lovar. Den har varit så otroligt bäst. Jag är ingen sådan som säger att ''ååh, denna sommaren har varit den bästa i mitt liv!'' till alla sommrar som går. Verkligen inte. Så när jag säger att denna sommaren var den bästa i mitt liv hittills, så menar jag det verkligen. Jag vill tacka allt och alla tusen gånger om. Jag tror till och med detta året kommer bli det bästa i mitt liv. Jag har ju trots allt sett Tokio Hotel i år. Och jag hoppas på fler spännande konserter.

Jag måste lova er, att Tokio Hotel konserten och de tre gångerna jag sett Erik Grönwall i år har varit det bästa i år. Det kan jag lova er, utan att året ens är slut. Haha, känns som om det är vinter nu bara för att jag skrev det!

Men nu är jag iallafall hemma hos pappa, ska bara packa och äta och sen ska jag till mamma. När jag kommit till mamma ska jag redigera alla bilder från Rix Fm igår, så lägger jag ut dom senare ikväll (:

Comments
myyyyyyyzan <:

Wiiih ^^ det har varit mitt bästa år hittills med, fast nästa kommer också att bli super! Fler konserter, fler minnen. Förhoppningsvis minst lika mycket med dig :D <3

2010-08-23 @ 15:20:09
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback