Dan' före dan'.

Ojojoj, imorgon är det julafton!! Jag längtar faktiskt rätt mycket, som ett litet barn, hihi.
Men jag kommer inte ha tid att tänka på det idag, är rätt upptagen. Ska ut med pappa och handla en massa, och sedan ska jag börja fixa håret till imorgon. Vill ha typ såna vågor, som man annars har naturligt.. Men jag har inte det, och jag har inte heller någon hårtång som kan fixa det, så det blir det klassiska sättet; Blöta mitt hår och fläta det! Funkar alltid.


Har ni kollat in era julklappar under granen? Det kan jag säga att det har jag gjort, många gånger..

Comments
myyyyyyyzan <:

Vi har inte tagit fram granen än, hoho ^__^ Gör det alltid kvällen innan - alltså ikväll - och pyntar den, och så lägger vi paketen därunder när det är klart ^__^

2010-12-23 @ 12:08:42
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
myyyyyyyzan <:

Sv: Hehehehe, jag springer upp mitt i natten och sitter i typ en kvart. Bara tittar på alla fina pakeeeeet, haha!

2010-12-23 @ 14:36:48
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback