Förkyld.

Usch vad jag är förkyld. Riktigt hemskt, har huvudvärk också. Hoppas det går över snart.

Har varit i skolan som vanligt annars. Hade Lucia träning från klockan ett till tre. När jag och Evlina gick hem till mig bakade vi en kladdkaka. Eller, en halv. Vi åt upp den andra delen av smeten, hehe. Nu ska vi faktiskt äta den!

Senare ikväll ska vi se Idol! Det är ju final! Vem tror ni vinner? Jay eller Minnah? Själv tror jag på Jay, även om Minnah är fantastiskt duktig!




Ska förresten försöka hinna med att ändra min design lite nu till helgen!

Comments
moa

JAY KOMMER VINNA!! :D<3333333

2010-12-10 @ 17:08:14
URL: http://moamusic.blogg.se/
linnea

sv: jag vet att reglerna ändrats. Men jag tror inte det är många låt skrivare och musiker som kommer lyckats producera något jay passar med. han är ingen solo artist han ska vara med Von Benzo :)

2010-12-11 @ 13:34:23
URL: http://ilivemylifeblack.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback