I skolan!

Tjeeena!
Jag sitter just nu i skolan och har lunch rast. Vi börjar klockan ett, hehe. Brukar få en halvtimmes tidigare lunch när jag är med Evlina i Teamet, för dom äter tidigare, så det blir längre rast. Jag tror faktiskt vi har lucia träning sedan.

Annars har vi mest bara skojat runt idag. Målade en fin katt förut, som ni kan få se sen. Just nu ritar Evlina ett fint porträtt på Andreas på tavlan, haha! Prickar till stubb och mustasch, de fina glasögonen han hade på sig i Idol förra året när han hade något virus i ögat. Fint!

Nu ska jag forsätta kolla vidare lite på internet, vi hörs senare! (:

(Tack till er som svarat på frågorna! Ni som inte svarat på dom än, det är inte försent!)


Comments
myyyyyyyzan <:

sv: tack, finis <3

2010-12-01 @ 15:30:23
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback