Jag kom vidare!

Hejsan!
Nu har jag kommit hem från sångpedagogen, ätit och fikat lite.
Vi sjöng Julen Är Här idag. Jag var rätt så bra i slutet, men jag kunde gett mer. Menmen, går ju dit för att bli bättre.
Jag har egentligen inte så mycket att berätta om idag. Jag och Evlina spelade sims förut, som jag berättade. Vi gjorde henne, mig, Erik Grönwall och Andreas Carlsson, haha! Erik såg mer ut som Danny i EMD.. Men Andreas blev riiiikigt snygg!(kanske för att Evlina gjorde honom, hehe..)

Sedan kan jag berätta en rolig sak! Alla 7-9 fick skriva en novell för någon vecka sedan. En kille och en tjej från varje klass går vidare i tävlingen, och då ska andra lärare också få läsa vinnarnas noveller från varje klass. Sedan vet jag inte vad om händer, haha.. Men iallafall, från min klass blev min utvald! Precis som jag hoppades på! Gud vad glad jag blev! Tyckte själv om det jag skrev (inspiration från Dandy..). Men jag tror inte jag vinner allt, ehe.. Om det nu är någon som ska vinna. Men man kan alltid hoppas.

Nej, nu ska jag sova, och hoppas att vi blir insnöade imorgon! God natt!

Comments
evlina :P

haha, Erik blev också snygg jag tyckte han så bra ut xD o tack men jag ändra ju inte så mycket heller :O



Sv: Tack gmn :DDD<3333333333333!

2010-12-02 @ 21:42:29
URL: http://loveangelforever.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback