Mysfredag! (Fredagsmys?..)

Tjenixen!
Åh, idag är en väldigt mysig fredag. Har ingen aning om varför, det bara är det. Det gick bra i skolan och sådär, efter skolan åkte jag och Evlina ner till stan och kollade lite. Hittade 3 tröjor på Gina Tricot som jag ville ha. Tänkte då att eftersom pappa och jessica skulle till center syd idag, kunde jag följa med så kunde dom hjälpa mig att betala en av dom (hade inte råd med alla), men mamma hade redan planer. Meeeeen dom får gärna hjälpa mig nästa helg, haha!

Iallafall, så ska jag, mamma och min bror iväg till Asmundtorps pizzeria och äta. Sedan ska vi gå till affären för att handla godis, och sedan är det Idol! Usch, hatar att jag inte är där. Saknar känslan och Andeas jättemycket. Men jag är så jäkla lycklig över att jag fick träffa Andreas, så jag är nöjd.

Bjuder på en tummen-upp bild som är nytagen (med Idol mössan som jag köpte för exakt en vecka sedan!) för att vi ska ha det så mysigt ikväll (:


Imorgon ska jag till Nicolai skolan i Helsingborg för de har öppet hus! Så, uppdateringen imorgon blir lite seg!

ha en mysig kväll!

Comments
Evlina

Mysssssigt :DDD!!! :( tycker synd om dej också D: du va så glad den fredagen XD !! om jag hade all pengar i världen så skulle jag alltid köppa biljeter till dej och ett hus nära andreas xD ! och så lite till erik också ;D får inte glöma han o juste GRATTIS ERIK GRÖNWALL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAHA xD

2010-12-03 @ 17:59:37
URL: http://loveangelforever.blogg.se/
Vanessa

Sv: tack du med (:



Jag gå på nicolai skolan i hbg ;) Om du börjar där kanske vi träffas :D Men de är en otroligt bra skola! Jag gillar den grymt mke. Men dt kanske nte du gör? Men hoppas att du väljer rätt gymnasiet iaf :D

2010-12-04 @ 10:50:51
URL: http://vanessatonyahanells.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback