Save tonight.

Tjenixen!
Skriver inte jag det rätt ofta? Jag tycker om ordet iallafall, ehe.
Jag har fastnat för låten Save Tonight! Dock E.M.D's version. Den är så himla mysig. Kan inte sluta lyssna på den, hehe. Om man sedan lyssnar på Eagle-Eye Cherry versionen, så tror man faktiskt inte att det är samma låt.

Iallafall, så är jag fortfarande förkyld. Snön är dock borta, haha. Men jag tror det ska snöa senare. Vi hade ca 4 plus grader igår så snön smälte. Men idag ska vi ha minusgrader igen. Kul att jag sitter och snackar om vädret..? Iallafall, jag ska ta mig en dusch och sedan ska jag faktiskt vara med Evlina! Hon har fått en systemkamera så hon är just nu en glad tös! Jag är också glad för hennes skull.

Några andra jag är väldigt glad för, är Tokio Hotel. De befinner sig i Japan, Tokyo. Och på namnet kan man ju nästan ana att de vill dit. Och nu uppnår de deras kanske största ''mål''. Jag tror att de känner just nu att de kan göra vad som helst.

E.M.D. – Save Tonight <- Save Tonight på Spotify


En bild jag höll på med igår (haha, tänkte skriva låt..). Halvnöjd faktiskt, första gången jag leker med färger på det sättet i ps.. Och det var sista gången jag fick använda ps efter att pappa har fixat med datorn. Får hämta tillbaka min ps skiva, så jag kan hålla på som vanligt igen.

Comments
EvE

awwww, va gullig du är ♥♥♥♥♥♥♥♥ !!!! o det e sant jag är sjukt glad haha XD kan inte sluta hålla på med den xD !

2010-12-12 @ 13:04:42
URL: http://loveangelforever.blogg.se/
dannie

precis! vi får hålla tummarna för honom...

2010-12-12 @ 13:57:34
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/
myyyyyyyzan <:

Sv: Jo fast ja fast nej ^^



Ååååh, nu påminde du mig om att jag måste ut och fota. Nu, pronto. Innan det blir.. för mörkt får jag väl säga. Mörkt är det ju redan D: FUCKING WINTER. D:

2010-12-12 @ 15:21:29
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback