Sjuk..

Hejsan, mina kära vänner.

Tänkte mest berätta att jag mådde rätt dåligt när jag anlände hos mamma igår. Trots det kom Moa senare på kvällen och pratade lite. I morse kände jag mig väl lite bättre, men jag mådde inte bra. Jag gick till skolan iallafall, för att se hur mycket jag klarade. Lämna det nödvändigaste. Sedan, nu efter rasten, gick jag hem. Hem till pappa för att hämta mitt busskort så jag kan ta mig hem. Det var mest det jag ville meddela.
När jag kommer hem ska jag försöka vila. Kanske läsa en bok eller bara sova. Hör av mig senare.

Förresten, jag börjar bli riktigt trött på min design nu! Vill byta! Jag har en foto-idé. Ska se om jag kan utföra den i veckan.

Ha det bra!♥
Michael Jackson – Hollywood Tonight
Det är en av mina favoriter från Michael's nya album!

Comments
Eve

Du får krya gumman<3333 D: !

2010-12-15 @ 15:03:38
URL: http://loveangelforever.blogg.se/
Eve

Jag ser också framimot din design :D

2010-12-15 @ 15:04:39
URL: http://loveangelforever.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback