Skolarbete; Check!♥

Ååh, det är så skönt att allt skolarbete är klart nu. Nu får jag betyg i alla delar i So och svenska! (Missade att följa instruktionerna i inlämningsarbeten där, ja.. Ehe.) Har nyss jobbat klart en filmanalys på The Last Song. Jäkligt bra film förövrigt. Tror dock att många av er redan har sett den, eller? Ni som inte har sett den, se den! Jag kan skriva en recension om den i morgon, för nu ska jag sova!

Tänkte bara berätta det, och att det förövrigt gick bra hos sångpedagogen idag! Vi kollade lite också på mitt och Evlina's julshows nummer, så nu vet vi ungefär hur mycket vi ska sänka den. Nu ska jag bara ha tag i en vän som kan hjälpa mig och sänka den. Men det kan jag ta imorgon.

Sov gott, för det tänker jag göra!

Comments
Cissi

söt bild:D

2010-12-10 @ 00:30:50
URL: http://cviklund.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback