Thank you for the magic.

Världen är underbar. Väldigt underbar, ibland. Jag får ursäkta mig så hemskt mycket för noll uppdatering igår, men jag var som sagt upptagen. Vaknade ungefär vid 10 tiden, för att fixa mig och åka iväg till Nicolai i Helsingborg med mamma. Där stannade vi till ungefär tio i ett. Sedan körde vi en sväng inom Plantagen, sen åkte vi hem och fikade. Sedan körde vi faktiskt en sväng till Center Syd. Kollade såklart efter Dandy stället på Bokia, men det funkade inte..
Sedan framåt kvällen åkte vi in till pappa för de hade julfest här med grannarna. Mycket trevligt! Efter en stund drog vi fram gitarrerna, och jag fick spela en bit. Jag kan inte spela de låtarna de brukar köra, så det var lite svårt att veta vad man skulle spela. Men jag körde sedan Higher med Erik Grönwall, och eftersom jag gillar att exprementera lite med musik så körde jag lite annorlunda. Folket diggade det, och de verkade vara glada, och det blev lite jam feeling över det hela. Fick bra med beröm efteråt faktiskt! Jag är så tacksam över all beröm jag får! De satt faktiskt och sa att jag sjunger bra också, när ingen av dom egentligen har hört mig sjunga.. Jag ska försöka att inte göra dom besvikna!;)

Iallafall, såg ni Idol i fredags? Det gjorde jag, och det var totalt mind-blowing! Olle var hyffsat bra, Minnah rörde mig och mamma till tårar med Total Eclipse Of The Heart, och Jay var duktig med Metallica, och riktigt magisk med Elvis låt! Men sedan körde Andreas en av sina Dandy låtar ''If you can dream it, you can be it''. (Ursäkta mitt språk) men FYFAN vad mäktigt det var! Först blev jag jätterädd när jag såg han vid den alldeles underbara vita flygeln, jag började gråta hysteriskt. Grät ännu värre, ännu mer, och ännu mer okontrollerat när han började sjunga. Varför? Han är så otroligt duktig. Han har en magisk röst. Och låtens budskap blir så stark efter att ha läst hans självbiografi, men även Dandy. Budskapet åkte rakt in i hjärtat, eftersom låten beskriver mig rätt bra. Jag drömmer stort, men är osäker på om mina drömmar kommer gå i uppfyllelse. På något sätt så berättar Andreas och den här låten för mig att jag inte ska ge upp. De ger mig ny glöd i min kärlek till musiken. Jag kan inte göra något annat än att tacka honom, tusen gånger om, tills jag inte längre kan prata. Jag är så otroligt lycklig över att jag fått träffa honom.

Jag kommenterade Andreas blogg igår, för att meddela honom liiiite vad jag tyckte om framträdandet. Och vet ni vad? HAN SVARADE!! Det är ANDRA gången han svarar på mina kommentarer! Det häftiga med denna gången var det att han inte hade svarat någon annan! Han valde att svara mig av 118 kommentarer! Ni anar inte hur lycklig jag är!



Andreas Carlsson-If you can dream it You can be it.

Comments
Evlina

Haha, awwwwwwwww !!!!! :DD sååå guuullliggggtt!!!



JAG VISTE DET ASSÅ JAG HADE RÄTT !!! han gillar dig ;D och niiii passar han ser bara dej inga andra tjejer WOOHOOO jag hade rätt :DD wiiiiii!!! men iaf jätttte gulligt awww :D SÅÅÅ GLAD FÖR DIN SKULL GUMMIS :DDD!!!

2010-12-05 @ 17:37:30
URL: http://loveangelforever.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback