The Dreaming People.

Tjenäää!
Mamma lät mig stanna hemma idag också. Fast jag hade nog klarat av skolan. Menmen, man ska inte klaga.
Jag har faktiskt inte något sådär jättevettigt att säga.. Bara att jag städat lite lite här hemma idag. Bara för att mamma bad mig. Och så fick jag gå till affären, som jag älskar så mycket. JIPPI. Not. Men jag överlevde 7 år, skulle jag inte klara fyra sekunder då? Jag slapp iallafall. Fick tag på det jag skulle och skyndade mig hem. Ikväll ska jag förresten till Evelina och Adam! Vi och min bror umgicks mycket som små. (:

Iallafall, så har jag fastnat för Jay's vinnarlåt i Idol. Dreaming People. I love it. Men det är inte så att jag sitter och lyssnar på den om och om igen. Nej, det är något med låten som jag försöker förstå, men inte hittar liksom.. Men den är i vilket fall som helst mysig!


Jay Smith-Dreaming People.
Tyckte ni bäst om hans version eller Minnahs? Förresten, jag hörde att deras debutalbum (heter det så?) släpps nu i helgen!

Comments
Claudia

Jays !:D

2010-12-17 @ 16:47:53
URL: http://claudiajohansson.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback