Usch och fy.

Hejsan!
Jag har haft halva dagen på mig att blogga idag, men av någon anledning har jag inte orkat starta datorn. Varit hemma från skolan idag. Tror jag blir hemma imorgon också.

Iallafall. Tappat hoppet lite idag också för mina drömmar. Jag menar.. jag har inget speciellt egentligen. Jag vet inte hur jag ska sjunga, jag tycket det har blivit jobbigt. Men nu är jag lite lugnare dock. Tror det beror på att jag måste vara mer noga med att sjunga upp. Och så kan jag inte dömma min röst när jag är förkyld. What ever.
För er som inte vet, får jag reda på att min dröm om musiken inte blir sann vill jag inte leva. Har bett Gud flera gånger att ta mitt liv om det inte skulle bli sant.


Comments
amäääända

snääääälla du jag har sett dina videor på youtube, du både spelar bra och sjunger braaaa! :D Snälla sök till idol nästa elr nästnästa år, jag kommer fan rösta på dig. Skånesstolthet! ;) du bor väl i skåne?

ge aldrig, up! du ser till och med ut som en stjärna.;)



sv; tack (: Du är oxå söööt :D

2010-12-15 @ 19:33:02
URL: http://amandarosen.blogg.se/
EvE

Gumman så kan du inte säga D:! du kan inte ta livet av dej bara för att du inte kan sjung Men !!!! du kan sjunga faktiskt !!! du vet när vi sjöng tsm o du spela gittar :o du sjung sjukt fint jag vet att musik e ditt liv men :( du får inte !! och dina drömmar kommer säkert bli sanna!!♥ som Andreas säger/sjunger IF YOU CAN DREAM IT YOU CAN BE IT !!!!!! och det e SÅÅÅ SANT ! så försök inte att förlora hoppet för jag vet och tror att du kommer uppleva din dröm !! den kommer bli sann !!!!

2010-12-15 @ 19:54:46
URL: http://loveangelforever.blogg.se/
eve

Sv: det var han nikola som gjorde det :O

2010-12-15 @ 20:28:08
URL: http://loveangelforever.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback