en färdig design

Yup guys, nu är designen klar!
Jag tycker den blev mycket bra! Fast ni kanske får en annan header imorgon, eller när jag åker till pappa i landskrona på söndag! Jag kommer ha panik hela nästa vecka. På idrotten när vi ska springa, i aulan när Bosse är snäll och sätter på Tokio Hotel låtar på spotify, och när jag filosoferar. Ja, det är det mesta jag gör om dagarna. Filosoferar. Det ger mig idéer om vad jag ska skriva om i min blogg. Jag kom plötsligt på att jag har fyra bloggar.

Min första blogg ever; http://befiin.blogg.se
Min blogg på devote; http://josefinborgman.devote.se
Min Michael Jackson blogg; http://mjjfans.blogg.se
och sen denna!

Otroligt, va? Värsta bloggsamlaren, ju! Men jag ska försöka uppdatera denna! Mycket bättre än min första, kanske lika mycket som min blogg på devote, och absolut mycket mer än min michael jackson blogg! Jag skriver aldrig i den. Tycker bara att man ska låta honom vila i frid, men samtidigt finns det massor saker om honom jag vill förklara, och fans är fortfarande lika chockade och ledsna som den dagen han dog, och de flesta kommer alltid att vara det, vissa kommer tröttna på det. Jag kommer alltid  vara ledsen och chockad. Jag har ju liksom gillat han sen trean.

Nu har jag faktiskt gjort det jag skulle göra på datorn idag, och ska släcka ner den nu för dagen!
I morgon bär det av till center syd med mormor och bror. Ska eventuellt handla lack shorts, en ny tokio hotel tröja till konserten, och nerd glasses.
Ha det bra, poeple!  

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback