Fail

Min gitarr och mitt internet är fail. Jag lyckades inte stämma gitarren förut idag. Mitt internet vägrar att fungera emellanåt. Så, jag orkar inte skriva om min dröm, jag kommer nog aldrig kunna beskriva det till 180%. Men jag gör alltid det bästa för att lyckas!

Nu sitter jag här och lyssnar på Tokio Hotel på Spotify och läser bloggar.
Lyssnar på min bror som skriker och svär inne på sitt rum, jag har ingen aning om varför. Och jag ska inte ta reda på det heller. De scrubs som går på teve just nu har jag redan sett. Jag älskar scrubs! De är oemotståndligt! Och jag tittade i gamla fotoalbum sen jag var liten idag, usch, vad söt jag var! Och vilken vacker näsa jag hade! Jag hatar den näsan jag har idag, den är så ful. Sen kom jag på att lovet är snart slut, men det gör inget, för jag ska ändå se Tokio Hotel snart! Den femte mars, i göteborg. Scandinavium. Samma ställe där michael jackson hade sina två sverige konserter. Och så hyrde han ju Liseberg också.. Där har också varit. Nu ska jag i alla fall filosofera, så det kanske finns något att skriva om i morgon, ha det bra!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback