Fotorunda.

Nu är designen snart klar! Det är bara headern som ska fixar, sen är allt klart. Tja, det blev inte riktigt som jag tänkte mig, men det här duget mycket bra och väl.
Som rubriken säger, så har jag varit ute på en fotorunda. Jag vågade ta mig ut i den lilla byn Asmundtorp och fota. Jag bor här varannan vecka hos mamma. Jag känner mig varken hemma eller säker här, eftersom jag gick på skolan här i Asmundtorp förut, ettan till sjuan, sen bytade jag, för jag hamnade lätt i bråk med folket där, för de retade mig för att jag var annorlunda. Eller, hade annorlunda personlighet, klädstil och musiksmak. I fyran, femman och sexan umgicks jag med olika tjejer i min klass. Vi hade liksom olika perioder. Någon månad var jag med den tjejen, månaden efter var jag med en annna... Ja, det var helt konstigt. Men i sjuan började Rebecca i vår klass, och hon och jag blev bästa kompisar, för hennes storasyster är tillsammans med min storebror, som jag träffat kanske fem gånger i hela mitt liv. Han är 25 tror jag, och de har iallafall ett barn ihop. Så hon och jag brukade vara. Sen hamnade jag i bråk med de andra tjejerna i klassen, och jag, Rebecca och en annan tjej kompis till oss vid namn Carolin, bytade till andra klassen, men det gav ingen skillnad, för killarna där var värre. Sen bytade jag skola. Rebecca också. Nu går jag på västervång och Rebecca på dammhag.
Iallafall, under hela fotorundan var jag rädd och orolig att jag skulle stöta på någon från asmundtorps skola, då. Men, jag stötte inte på någon, som tur var. Inte förrän på vägen hem som någon i nian kom farande på sin moppe. Men de stannade inte eller något.

Här kommer några bilder (även några på mig, jag tog innan jag gick ut.



Eftersom att blogg.se valde att sega jättemycket nu, så får ni fler bilder i morgon.
Mitt internet väljer också att klabba nu. Ni fick två rätt mysiga bilder iallafall.

Tjo!


Comments
Josephine

NEJ MEN GUD VILKA SNYGGA BOOTS DU HAR FLICKA :D :D :D

2010-02-24 @ 11:36:02
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
ida m

du kunde bara fråga så hade mattias och jag följt med ju. /ida

2010-02-25 @ 09:45:11

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback