Good morning!

Nu är jag vaken och har varit det i snart en och en halv timme. Jag har bara luggit och dragit mig i sängen, för jag var så jäkla trött. Efter jag hade stängt av datorn, så skulle jag egentligen stänga tv:n också, men jag hittade en dokumentär om Ola Salo från The Ark på tvåan, och jag älskade ju både han och The Ark för något år sen. Tre år sen, snart. Jag kommer ihåg att jag var jättekär i han! Jag tycker fortfarande om både han och The Ark, men kanske inte lika mycket. Min pappa berättade här om dagen för mej förresten att en av de gubbarna som kör till hans jobb med lastbilar, som har massa varor som företaget pappa jobbar på ska ha, bor granne med Ola Salo, och då sa jag att vi måste träffa han! Eller, så måste han i allafall skaffa en hälsning och autograf till mig från Ola. Coolt!

Nu ska jag inte skriva så mycket mer, för kommer jag in på andra saker så har jag svårt att ta mig ut ur diskutionen.
Nu ska jag snart stänga av datorn igen, och börja göra vid mig. Ha det så bra, och jag bjuder på en bild!


Comments
Linnea Neeah Bern

grymt söt e du :)<3

2010-02-24 @ 22:23:19
URL: http://linneabern.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback