Shopping och 118100

Som jag skrev i morse; dagen spenderades på center syd och hos mormor och morfar. Först hämtade morfar mig och mattias (min bror) och körde hem till mormor och morfar. Där tog mormor över morfars plats som chaufför, och jag, mormor och mattias åkte till center syd. Där träffade vi Ida ( en tjej som är på g med mattias, tror jag...) och så shoppade vi. Jag handlade lack shorts, en tröja och ett armband. Men tröjan var för liten, så vi skulle byta den till en XL (storlekarna var otroligt små?!), men dom hade inte den hemma, så dom beställde den, så den kommer nästa vecka, innan fredag, då jag ska använda den!!
Jag skulle egentligen handla ett par nerd glasses, men de var också slut, så de skulle beställa det också. Så jag handlar det nog nästa vecka. Bild på shortsen och lackshortsen kommer troligen i morgon, om jag hinner.

Nu precis har jag tagit mig en dusch. Dels för att bli ren, och för att vara på den säkra sidan om att inte bli sjuk på fredag, eller bli förkyld. Fredag, nästa vecka, då.
Jag messade 118100 också.

Jag; Vem är itsthemusic.blogg.se?

118100;
http://itsthemusic.blogg.se är en otroligt snygg blogg som skrivs av den söta tjejen Josefin Borgman. Hon är en 14 åring tjej från Landskrona som tycker otroligt mycket om musik och fotografering. Hon använder sig av en Olympus E.420

Tackar jag tackar för den fina kommentaren, 118100! Hehe, jag älskar att messa till dom, jag kan faktiskt erkänna att jag smsade dem en gång när jag gjorde prov, hehe..

Nu ska jag inte blogga mer, så, detta får bli det sista inlägget för idag, ha det bra!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback