Alive with music, haunting my soul.

Förutom ''Make that change'' , som jag haft som nick sen den 25e juni förra året (förklaring på det kan komma, om ni vill?) så är ''alive with music, haunting my soul'' mitt favorit citat. För det stämmer så bra. Men nu har jag inte sjungt på nära en vecka, så måste jag träna upp rösten igen.. Men det tar nog inte lång tid! Alltså, man förlorar ju inte skillsen.. man bara.. vänjer den vid att sjunga igen. Tror jag..

Annars har jag bara städat idag (så jag kunde få tillbaka mitt internet..) och varit på kalas hos farfar som fyller år i morgon! Sen har jag inte gjort så mycket mer. Blir dåligt med update i morgon också, för då har vi kalas för mig och min storebror. Vid 3 tiden, tror jag.. sen har vi kalas på lördag igen. Vi 'delar' upp släkten liksom, vi blir för många annars och får inte plats i vårt lilla radhus.


Nu kom familjen med mat från mcdonalds, så nu ska jag äta, ha det bra! Vad har ni gjort idag?♥


Ser ni mina armmuskler?! Wohh, jag är stark!!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback