Danny Elfman & Edward Scissorhands

Jag sitter här och lyssnar på Ice Dance av Danny Elfman. Jag tycker den är rätt vacker. Dock så händer inget i låten, men den är ändå lite smått mysigt. Den får landa i min Spotify lista! Här kommer iallafall låten.



Danny Elfamn-Ice Dance

Den blir inte 'Dagens Låt', eftersom jag hörde den för första gången nyss.


Låten är ett soundtrack till filmen om Edward Scissorhands.


Detta är Danny Elfman.  (ignorera att det på bilden står; The greatest musician ever, jag skrev det inte, den är tagen från google, och förhoppningsvis så vet ni vem jag tycker är den bästa musikern ever. Men Danny Elfman är väldigt duktig!)

Comments
myyyyyyyzan <:

sv: okej, minnen & bilder var det! :D jodå, sommaren är då det är som underbarast att fota, har bara inte så mycket att fota, hehe. Men när jag landar hos dig på måndag, då jäklar!!!! <3

2010-07-05 @ 21:54:28
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback