God natt, jag ska drömma sött..


för jag vet att när jag vaknar i morgon är förmodligen min Tokio Hotel live dvd vara här! Jag brukar vakna runt tolv-halv ett. Och posten kommer väl vid tolv..? Det är iallafall bra att det är risk för regn i morgon, då kan ingen klaga på att jag borde vara ute istället. Fast jag har varit ute rätt mycket i veckan, ändå.. What ever. Ska bli spännande och se om dom filmade i Göteborg (hur många gånger har jag sagt det där nu?!).

Jag tänkte annars mest bara skriva ett godnatt inlägg. Min iPhone ligger på laddning, så jag orkar inte kolla vad klockan är, och klockan på datorn stämmer inte. Inte lönt att ställa in den heller, för den ändrar sig varje gång man stänger av den. Jättestörigt..

Nej, nu ska jag lyssna lite på musik (får bli i Spotify då, i datorn..) så jag kan somna snabbare sen (kan lägga ut i morgon vilken låt jag lyssnar på för att somna fortast!), men innan det så ska jag fråga er en sak. Samma fråga ställde My på sin blogg. Vad händer med kommentarerna? Ett tag fanns det gott om det ju? Har ni också tagit semester, eller? Jaja, vi får hoppas att det flyter på sen igen som vanligt. God natt!


Comments
Emmelist

hoppas du får tokio hotel dvd:n nu då :D

2010-07-22 @ 10:12:32
URL: http://emmelist.blogg.se/
Moa Andersson

Men alla har ju sommarlov och är bortresta och vissa sitter ju nt vid datan utan är ute o har kul :D

kanske drf inte det finns så många kommentarer? :D

2010-07-22 @ 12:28:12
URL: http://moahofsweden.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback