Godkväll på er. Just nu sitter jag vid e...

Godkväll på er. Just nu sitter jag vid en bänk på stranden och väntar på att grillen ska tändas och att mamma ska komma tillbaka. Hon fick nämligen köra hem och hämta potatissalladen, för den glömde dom, haha! När jag kom hem från stranden vid tolv så satt jag vid datorn ett tag, sen träffade jag Moa och efter en stund hämtade vi Neliiizh. Sen skulle jag hem och äta. Satt vid datorn ännu en stund, och nu sitter jag här. Funderar även på en frågestund, känner att jag borde testa det. Har ju aldrig haft det. Men då får ni ställa många seriösa frågor! ;) Vad hittar ni själv på ikväll? Vad ni än gör så hoppas jag att ni har det bra. Ni kan ju kommentera om ni tycker jag ska ha en frågestund eller inte :)


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback