GRATTIS JONTE!

Igår natt/tidigt i morse, bestämde vi att vi skulle vara, för att ta nya bilder och så. Drygt ett år sen vi tog nya bilder, på alla tre, faktiskt.. Så, Moa och Natalie skulle mötas vid Miki's halv ett, och börja gå mot mig. Då ställde jag min klocka på tolv, snoozade till halv ett och ja, klädde på mig och sånt. Klockan ett hade dom fortfarande inte kommit, så då tänkte jag att då sover väl antagligen Moa.. Which she did!

Så blev det med den saken. Istället vägde jag mig, och nu väger jag 42.2 kg! Jag förstår inte hur jag kan ha gått ner i vikt! För igår åt jag två hamburgare, flingor x 3 och någon kaka med nötter i.. Och så drack jag saft och vatten. Hur i ******* funkar det?

Anyway.. Jag såg en video på Michael som är rätt gullig! Han ber en reporter att ''go to hell'' och på sättet han säger det på är så gulligt! (även om jag inte trodde michael sa såna grejor..) Han bara ''Ah, go to hell!) Jag tror det var när hon frågade om den gången han höll sin bebis utför balkongen, då fansen ville se barnet. Eller så var det efter rättegången.. I don't know. It's funny. Reportern bara ''You tell me to go to HELL? :'( ''

Och sen måste jag säga Grattis till Jonte, som fyller år idag (:♥


Comments
Moa Andersson

Sorry, jag är vaken ;o

jag kommer så snabbt som möjlligt :O <33

2010-07-07 @ 14:06:09
URL: http://moahofsweden.blogg.se/
myyyyyyyzan <:

MAHAHAHAHHA! XD

2010-07-07 @ 14:54:39
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback