I want to love you, pretty young thing!

God eftermiddag!
Jag vaknade för en timme sedan, och har ätit frukost. Vi får skylla på att det blev sent igår. Alla förutom jag, min bror och hans tjej satt inne hos grannarna till två-halv tre tiden och hade det trevligt. Jag själv satt och skrev. En saga. Det handlar om en tjej vars familj blev mördad mitt framför ögonen på henne, och nu bodde hon hos en fosterfamilj som misshandlade henne. Iallafall, vid tre tiden gick jag till sängs, men musiken stängdes inte förrän vid halv fyra. Så, det blev sent.

Nu sitter jag här och lyssnar på ''Thriller megamix''Spotify. Sök bara på spotify efter Thriller, så kommer den upp. Har rätt tråkiga  mörka kläder på mig idag. Dels för att jag inte ska ut idag för att vädret är lite sådär, och för att jag inte orkar leta fram något snyggt, vi ska somsagt bara vara hemma.


Tokio Hotel tröja-Fick den när jag beställde det stora paketet av 'Caught on Camera' (en Tokio hotel Dvd), men den finns säkert att hitta på Tokio Hotel's webbshop!
Byxor-Gina tricot.w
Armband-Fick av Moa i födelsedagspresent, men hon påstår att det kommer från BikBok.


Känner mig busig idag, hihi!

Comments
myyyyyyyzan <:

jag längtar efter att få läsa din saga! <3

2010-07-30 @ 15:08:29
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
olivia

heej kolla gärna på min blogg, http://stockholmgossips.blogg.se ;)

2010-07-30 @ 19:18:39
URL: http://stockholmgossips.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback