if every song i wrote to you would take your breath away

[rubriken är från Plain White T's-Hey there Delilah.]

Hörrni! Imorgon ska jag skriva om Metallica! Så idag ska jag leta fakta, bilder och komma fram till mina två favoritlåtar med dom. Fast, de har jag redan klara, hehe! Allt tack vare Gustav Schäfer, min bror, Jonte och Guitar Hero!
Idag vaknade jag vid tolv. Gick dock inte upp förräns ett-halv två, och då tog jag en snabbdusch, jag behövde det. Men jag behövde inte duscha håret. Men nu känns det fettigt som tusan. Så, det får väl bli en dusch igen ikväll, då! Imorgon hålls det kalas för min lillasyster som fyller år.. på måndag eller tisdag. Den 2:e augusti fyller hon år. Hon fyller 11. Men jag kommer hinna lägga in om Metallica, för jag ska typ renskriva det idag, så jag snabbt och lätt bara kan lägga in det i morgon.

Så, om ni ursäktar ska jag leta fakta om Metallica! Ni kan få två bilder sålänge. En outfit bild inräknad ;)

Green Day tröja-Fått från Moa, men kan väl hittas på Skivlagret eller andra musikaffärer.
Shorts-H&M för något år sen.


Har tänkt på att jag inte alls använder smink längre. Böjer bara mina ögonfransar! Dock så fyller jag i ögonbrynen ibland, och använder lite mascara. Men bara ibland.

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback