Imorgon!

Äntligen, imorgon kommer My! Fast det var drygt en månad sen vi träffades, känns det som om det var för en vecka sen vi sa hej då! Men, det är ju bara bra... ;)

Igår, innan jag sov, så grät jag. Väldigt mycket. Vill inte gå in på varför, jag blir inte ens ledsen av det längre. Okej, kanske lite, men what ever. Jag orkar inte bry mig. Sen idag ska jag till mamma. Jag funderar på att sätta upp extra sängen redan idag.. Så slipper jag göra det i morgon, menar jag.. Och så måste vi snacka om karnevalen som är från torsdag till lördag. Det löser sig nog.

Innan jag åker till mamma idag ska jag försöka fylla på med gratis sms så jag eventuellt kan mobil blogga. Man vet ju aldrig med vårt internet.. Hoppas det sköter sig när My är här! Hihi.

By the way.. Nu har det kommit nya rykten om att Bill har skaffat flickvän. Ärligt talat så lyfte jag inte ens ett ögobbryn. Jag menar, vi Tokio Hotel fans är ju rätt vana vid en massa galna rykten som inte är sanna. Men OM det är det, så är jag faktiskt glad för hans skull. Visst, lite ledsen och så, bara jag slipper se dom kyssa varandra! Haha. Men, det är ju såklart ett fan som startat detta rykte. Tydligen så ska det vara en rysk modell, med långt svart hår. Jag hittade hennes blogg och såg bilder på modellen, hon är ju faktiskt riktigt söt!

Nog om det, nu ska jag spela lite gitarr! Ha det bra!♥

Comments
myyyyyyyzan <:

jag har sån där dongel annars, så det löser sig med internet :D <3

2010-07-11 @ 19:55:21
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback