Info kring i morgon och nästa vecka!

God kväll! Tänkte bara slänga in lite snabbt hur de närmsta dagarna kommr se ut.

Jag har letat upp en del fakta, dock inte fakta jag vill ha. Jag har hittat fakta om hur bandet bildades, och det kan ju vara lite kul. Vill dock hitta fakta om de medlemmarna som spelar i bandet nu. Har för mig att där var en del byte.. så, har du fakta, eller kan länka en sida med fakta om medlemmarna, så kommentera! Som cred kan din blogg bli länkad, om du har någon (:
sen kommer där bilder på var och en av bandmedlemmarna. Och min åsikt, såklart. Sedan två låtar. Det är typ det jag tänkte mig.
Och eftersom ni ville att jag skulle skriva om Tokio Hotel också, kan jag göra det när jag kommer tillbaka från Oskarshamn/Öland. För jag har antagligen inget internet när jag är där. Men datorn ska med, för jag behöver tömma kameran på bilder varje kväll, så det blir också en del bildbomb.

Annars ser nästa vecka ut såhär;
Måndag-
Klippa och färga håret.
Tisdag-Ingen aning. Jag tror mamma ville köra till Center syd eller Väla och shoppa.
Onsdag-Då bär det av till Oskarshamn!
Torsdag-Rix Fm Festivalen i Kalmar.
Fredag-Ingen aning. Förhoppningsvis lite shopping i Kalmar.
Lördag-Åka över till vår hyrda stuga på Öland.
Söndag-Lördag-Blir en massa aktiviteter på Öland!

Under tiden ska jag försöka mobilblogga så gott jag kan, då jag inte har något internet!
Nu ska jag snart äta middag, och ikväll kommer Jan ( vår granne ) in till oss och dricker lite öl, haha! Personligen tycker jag inte om öl. Tycker du om öl?

Comments
Moa Kung Andersson

jag älskar öl :3

öl & cider & vodka :D

haha, mums :3

2010-08-01 @ 17:08:54
URL: http://moahofsweden.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback