Karnevaldag 1.

God förmiddag!
Idag är det torsdag, och det betyder att det är första dagen karnevalen är idag. Synd att det regnar ute, haha! My och jag ska sticka dit lite senare, vid fem-sex tiden. Jag måste även få tag på Natalie och Moa, för vi har bestämt att vi ska gå tillsammans. Men Moa ville tydligen inte se Andreas Johnsson, och Natalie vet inte. Så, vi får se hur det blir med den saken, jag ska iallafall se honom. Och sen ska jag mejla till dom som håller Landskrona Karnvelane.. jag vill önska artist till nästa år! Dock så vet jag inte om man kan göra det, men jag testar ändå!

Jag tänker låta er gissa vem jag vill ha dit. OBS. Det är en svensk artist/ett svenskt band.

Igår bytade jag profilbild, så ni kan få se den i lite större format också, tänkte jag (:

Comments
Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-15 @ 12:54:40
URL: http://millahoman.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback