Make some nooooise!

Mycket riktigt! Tokio Hotel dvd:n hade hamnat i min brevlåda när jag vaknade! Eller, pappa väckte mig med den! Han bara ''Josse! Kolla vad du fått!'' typ. Och nu har jag kollat på den, hihi. Dom hade inte filmat från varje stad, men what ever, jag fick se hela showen igen. Och så tror jag att jag såg en som jag har på facebook. Coolt!

Nu ska jag iallafall duscha, och bara chilla. Min lillasyster är sjuk, så det är inte så trevligt.. Hon får krya på sig. Jag nördar i min telefon också, jag laddade ner spelet ''Unlock Me'', och jag har kommit till level 57! Haha, det börjar bli svårt.

Ni får ha det så bra!


Ni får låt senare idag, jag lovade ju er att lägga ut den jag somnar till snabbast!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback