När jag ska komma hem med kläder..

.. kommer jag givetvis hem med en bok! Och inte vilken bok som helst, utan I am Ozzy! Har velat ha den rätt länge, så jag tänkte att jag skulle se om jag hittade några kläder jag ville, givetvis hittade jag tre tröjor, ett linne, som var för stort att det såg fult ut, en vit stor tröja, men den var för seethrough, mamma får köpa den sen, och en lika dan i svart med en tiger på. Dock kom jag inte på något att matcha till den. Så det blev boken istället! Och förövrigt så är jag sjukt sugen på att se han i Stockholm i september! Och eftersom mamma är en liten rockbrud, och även hennes kille, så tänkte jag att vi tre kunde se han. Haha. Ståplats kostar bara 500!


Så, Ozzy, är du nöjd? Nu har jag köpt din j**** självbiograf!;) (för er som inte sett reklamen för boken; där står ''Jag är Ozzy, köp min jävla självbiograf!)

Här kommer några av mina favoritlåtar med honom.


Ozzy Osbourne-Crazy Train.


Ozzy Osbourne-Dreamer.



Ozzy Osbourne-Mama I'm coming home.


Ozzy Osbourne-Let me hear you scream.

Sen ikväll blir det att lyssna på Status Quo på Citadellet! Vi har inga biljetter (500 per skalle tror jag, vi är sex stycken..) så vi sitter utanför och lyssnar istället.

Comments
myyyyyyyzan <:

sv: jo, fast sanna och jag hade dem först ;)

2010-07-27 @ 16:44:07
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback